Προϊόντα
Close

Επιστροφές

1. Επιστροφές & όροι υπαναχώρησης

1.1 Πότε ισχύει η επιστροφή προϊόντων
Η επιστροφή ενός προϊόντος το οποίο αγοράστηκε από την ιστοσελίδα της P.A. SOLUTIONS ισχύει στις εξής περιπτώσεις.

  • Αποστολή λάθους προϊόντος από την P.A. SOLUTIONS
  • Προϊόντα όπου δεν έχει αποσφραγιστεί η συσκευασία τους (ισχύει έως 14 ημέρες από τη ημ/νία αγοράς)
  • Ελαττωματικά προϊόντα κατά την παράδοση
  • Προϊόντα προς επισκευή (σύμφωνα με την ισχύουσα εγγύηση του κατασκευαστή)

1.2 Εξαιρέσεις από το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων
Το δικαίωμα επιστροφής προϊόντος, εφ' όσον η P.A. SOLUTIONS δεν φέρει ευθύνη για ελαττωματικό προϊόν ή λάθους αποστολής παραγγελίας από την πλευρά της, δεν ισχύει όσον αφορά τις ακόλουθες κατηγορίες προϊόντων.

  • Λάμπες
  • Ωτοασπίδες
  • Ακουστικά
  • Μικρόφωνα
  • Βιβλία
  • Πνευστά μουσικά όργανα
  • Προϊόντα σε δοχεία υπό πίεση (spray)
  • Παροχές υπηρεσιών
  • Εγγραφές ήχου ή βίντεο σε αναλογικό ή ψηφιακό μέσο
  • Λογισμικά προγράμματα για ηλεκτρονικό υπολογιστή
  • Εξατομικευμένα προϊόντα κατά παραγγελία (κατασκευασμένα με ειδικές προδιαγραφές του πελάτη)
  • Προϊόντα όπου δεν πωλούνται ανά τεμάχιο (με μονάδα μέτρησης ανά μέτρο π.χ. καλώδια, ζελατίνες φωτισμού κ.α.)
  • Προϊόντα με κατάσταση διαθεσιμότητας "κατόπιν παραγγελίας"

1.3 Δικαίωμα υπαναχώρησης
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση εξ αποστάσεως εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση εξ αποστάσεως με μία ξεκάθαρη δήλωση, είτε μέσω επιστολής που θα σταλθεί με ταχυδρομείο στην διεύθυνση μας, είτε μέσω email στο sales@pasolutions.gr, είτε μέσω fax στο 2107613411. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κάτωθι υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, χωρίς τούτο να είναι υποχρεωτικό:

    Προς: P.A. SOLUTIONS (Μπενέτας Ι. - Τσαγανός Κ. Ο.Ε.), Λεωφόρος Αλεξάνδρας 15, Τ.Κ. 11473 Αθήνα, Τηλέφωνο: 2107613410, Fax: 2107613411, email: sales@pasolutions.gr - Γνωστοποιώ με την παρούσα ότι υπαναχωρώ από την σύμβαση εξ αποστάσεως της πώλησης αγαθών ή παροχής υπηρεσιών που αναφέρονται παρακάτω.
  • Υπηρεσία ή αγαθά:
  • Ημ/νία παραγγελίας (εάν πρόκειται για παροχή υπηρεσίας):
  • Ημ/νία παραλαβής (εάν πρόκειται για αγαθά):
  • Όνομα καταναλωτή:
  • Διεύθυνση καταναλωτή:
  • Ημερομηνία:
  • Υπογραφή καταναλωτή:
  • Αριθμός παραγγελίας:
  • Email καταναλωτή:


Μπορείτε επίσης μέσω της ιστοσελίδας μας, που βρίσκεται στην διεύθυνση www.pasolutions.gr, να συμπληρώσετε και να υποβάλετε ηλεκτρονικώς το αίτημα υπαναχώρησης επιλέγοντας τον λογαριασμό σας / παραγγελίες πελάτη / επιστροφή προϊόντων (της παραγγελίας όπου υπαναχωρείτε) και αφού επιλέξετε τις ποσότητες προϊόντων προς επιστροφή, να δηλώσετε ως αιτία επιστροφής "Υπαναχώρηση" και ως δράση επιστροφής "Πίστωση" ή "Επιστροφή χρημάτων".

Εάν χρησιμοποιήσετε αυτή την δυνατότητα, θα σας διαβιβάσουμε χωρίς καθυστέρηση πάνω σε σταθερό μέσο (email) την επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησής σας. Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και να μας παραδώσετε σαφείς και μη αμφισβητήσιμες αποδείξεις ότι το έχετε στείλει ασφαλώς εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από εσάς. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει, να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.
Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε την δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης η οποία διαμορφώνεται ανάλογα στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Σε περίπτωση σύμβασης πώλησης η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών
  • Σε περίπτωση σύμβασης που αφορά πολλά αγαθά παραγγελθέντα από εσάς με μια παραγγελία και παραδιδόμενα χωριστά η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού
  • Σε περίπτωση σύμβασης που αφορά την προμήθεια ενός αγαθού αποτελούμενου από πολλές παρτίδες ή από πολλά τεμάχια η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή της τελευταίας παρτίδας ή του τελευταίου τεμαχίου
  • Σε περίπτωση σύμβασης τακτικής προμήθειας αγαθών για καθορισμένο χρονικό διάστημα η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή του πρώτου αγαθού

1.4 Συνέπειες υπαναχώρησης
Εάν υπαναχωρήσετε από την σύμβαση εξ αποστάσεως, θα σας επιστρέψουμε την αξία των προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση εξ αποστάσεως.
Η ανωτέρω επιστροφή χρημάτων θα εκτελεστεί χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που επιλέχθηκε κατά την καταχώρηση της παραγγελίας, εκτός κι αν κατόπιν συνεννόησης συμφωνήσουμε για διαφορετικό μέσο. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα χρεωθούν έξοδα για την επιστροφή χρημάτων.
Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων έως ότου παραλάβουμε τα αγαθά ή έως ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι έχετε αποστείλει σε εμάς τα αγαθά, ότι από τα δύο συμβεί πρώτο. Εσείς οφείλετε να επιστρέψετε τα αγαθά ή να τα παραδώσετε σε εμάς στην διεύθυνση: P.A. SOLUTIONS λεωφόρος Αλεξάνδρας 15, Τ.Κ. 11473, Αθήνα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ξεκάθαρα δηλώσατε σε εμάς ότι υπαναχωρείτε από την σύμβαση εξ αποστάσεως. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερολογιακών ημερών. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την P.A. SOLUTIONS και επιβαρύνουν τον πελάτη. Στα επιστρεφόμενα από την P.A. SOLUTIONS χρήματα δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής σε εσάς αν υπερβαίνουν το κόστος καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας.

1.5 Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια για τις εξ' αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις

  • α) Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή
  • β) Την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης
  • γ) Την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων
  • δ) Την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα
  • ε) Την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση
  • στ) Την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία
  • η) Συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά
  • θ) Την προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση
  • ιγ) Την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμά του υπαναχώρησης